rasa yang sesuatu

Semalam 10 Ogos dan 19 ramadhan, merupakan hari terakhir aku bermalam di bilik saudaraku..dan merupakan hari akhir dia di situ..kerana dia sudah menamatkan kursusnya di CIAST..tah kenapa aku rasa yang sesuatu yg lain..rasa macam sedih pun ada..rasa macam hari last aku blaja kt Politeknik JB dan UiTM Shah Alam..di mana ruang gelak tawa..makan tidur bersama ditinggal buat selamanya..selesai mengemas..aku hantar dia ke stesen bas..sebak pulak nk tinggal dia..

ni lah diantara dua awek yang selalu buat aku hapi dn yg selalu aku sakat..T_T

Leave a Reply

