Sejenak bersama tudung FAREEDA

sah mmg dah takde keja..ari ni asyikk..bukan ari ni,,sejak 3 4 bulan leaps lagi hari2 duk usha tudung FAREEDA..kalah usha bf encem..heee..mcm mana leh berkenalan dgn tudung ni pun dah lupe..lupe..tak ingat..fisrt time beli tudung ni..tak rasa pun mahal..walaupun harganya buat mak bising..sbb mmg berkualti sgt..berbaloi..tp cm butik lain..harga mcm kereta lombogini.. kalah kate kancil..hahaha!  sendiri mau ingat  la…tgk ni mcm kuih ayu ckit..

cun tak…heheheh! perasaan yg menimpa nimpa-nimpa..di kesempatan ini penulis nak mengucapkan tahniah kepada pengiat dan penggusaha tudung yang berfesyen dan cantik-cantik ni.secara tidak langsung telah mengajak kita muslimah untuk terus bertudung dan tiada alasan untuk tidak menutup aurat..syabas!

ni dgn abe apek..ank pokcik mat

sekian terima kasih..nanti kite citer2 lagi tau..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: