PRE-pro

entry kali ni adalah cerita kedai kopi..kosong saja…pre-pro baju raya merangkap baju kenduri dan juga dinner dan open house..tak tahu nape tahun ni i hetic ckit nk prepare baju raya..biasanya mak jahitkan dan pilihkan corak cuma aku yang pilih warna..excited cari design dgn material sampaikan pekerja mak aku kata, aku ni cm nk wat prepareration untuk tunang kawin..smbil menyelam minum air..semenjak dua menjak ni aku mmg rajin sgt cari design baju kurung moden,,jubah dan kaftan serta sepatu yang sesuai untuk projek kecik aku ni..projek looks nice..
aku saja nk share dgn rakan-rakan wanita yang sama minat dgn aku..
mulanya cerita cm ni..aku saja servey jahitan manik..sekali jupe baju ni…baju kurung azkia

pastu..aku mula p cari material..kt gulatis..jakel..kedai mak aku..alhamdulilah ada..ape pun nk p cari lagi untuk other wordrobe..sekali terjupe lagi…cantik tak lau baju raye cm ni..

kedai baju ni kt sek 9..nobella..RM230..lau pandai jahit..modal tak sampai 150 pun..
itulah bahana looks nice..mana cun..

Leave a Reply

