Hujung Minggu yang BESt

hujung minggu ni setiap sebulan sekali wajib balik umah Pasir Mas..tgk ma, chik lah, chek dan mak minah..ma tu nenek la..chik lah tu makcik lagi 2 tu moyang aku..sihat lagi..sihat orng tua.. boleh bangun makan sendiri tu kira sihat la..umur diarong aku tak dpat nk kompom la..chek ada la kut seratus tak pun 90..mase sebelum perang jepun dia da lahir..pastu macam biasa la..pagi2 lagi kami sekeluarga akan dok p kota bharu..mak mesti nk p beli barang untuk kedai dia..ayah pulak klu tak beli barang badminton dia akan ke Tendung pasir mas tempat pembuatan keris, badik golok.aku maner lagi MAll..hihih
ni nk cita sebenarnya ttg persinggahan aku di rantau panjang..cantik tak scoot ni..alamak..sudah jatuh hati la..sawadikap

aaa...cunnya..nk pink tuu..

syok duk jalan-jalan smabil tunggu adik beli jersy..terjumpa la ais krim campur ni..pakcik ni jual dgn basikal je..seingat aku,,penah tgk la sekali kt kedai aiskrim, nama ais krim ni ais krim siam..mase tu mahal kat kedai tu..tp yang ni murah sangat..

pak cik ais krim satu..

ada pulut-red bean-kacang tanah-roti potong dadu-aiskrim-curhanan coklat..klu datang rantau panjang mesti cuba..tp kena cari la pakcik ni..sebab dia tak niaga setempat je..

seringgit jer..

untu penghabisan kata entry hari ni..terima kasih mak belanja kak min bunga dengan ais krim mcD semalam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: