Hati KAMa Butik Pengantin

salam rakan..salam satu malayasia..dah agak lama juga aku meninggalkan blog ni.dari hujung bulan april hingga ke saat ini. aku pun tak tahu ape yang disibukkan..oleh hal demikian, entry kali ini aku nak share dgn korang sume terutama pada bakal pengantin seperti aku..tapi aku puluh tahun nanti..sentuhan magis pada aku..kak Anita antara juru make up atau dalam erti kata lain, dia juga mak andam dan segala maksud berkaiatan profesion mencantik wanita..aku sangat suka hasil kerja kreatif dan teliti kak Anita ni..sentuhan make-up kak Anita ini yang pertama-tama:

pengantin atau individu yang diriasnya nampak lebih cantik dan natural..tidak bertompok mahupun seperti tepung gomok..
hsil rias solekan kak Anita ini juga kekal cnatik dan berseri sehingga petang hari..walaupun mentari sudah menyimbah muka pengantin.. tgk la ni..

kecil moleh orangnya sopan santun budi bahasa

selain itu Hati Kama juga menyediakan busana pengantin yang cantik..untuk sapa yang tengah survey try acu cube test kt Hati Kama

KAK ANITA  HATI KAMA – 017 3196371

kebaya bandung

pengantin kedua

Leave a Reply

