Sekejap saja masa berlalu…

Semalam baru kita menyaksikan telatah komedi beliau..buatkan kita tak kering gusi ketawa..pada aku sendiri lawak beliau memang benar-benar mencuit hati..ingat lagi aku pada setiap pagi sebelum ke kelas, ke tempat kerja aku mesti dgr padi di ERA..senyum tawa sendirian aku dibuatnya…semua kerana lawak jenaka DIN BERAMBOI..aku tidak   pernah mendekati beliau  sebelum ini, terasa kehilangannya ..apa tidaknya mulai dari minggu lepas aku tak mendengar lagi lawak jenaka beliau hinggalah hari ini, esok dan selamanya..hari ini  kita bernasib baik esok belum tentu lagi..
al-fatihah..


isteri arwah

damailah di kau di sana…

Leave a Reply

