walaupun aku penggangur…

cewahh!!statment cm lagu Allahyarham Sudirman..aku mantan pelajar Universiti Teknologi MARA Shah Alam..jurusan TEKNOLOGI KREATIF DAN ARTISTIK (SENI LAYAR)..DULU kos ni nama SENI PERSEMBAHAN (SENI LAYAR) sempat la ku merasa 3 semesta..menariknya kos ni..adalah pada awal kemunculan aku di dalam kos ni..di kecam hebat oleh makcik pakcik dan juga rakan aku la..kos nk jadi pelakon..kos nk berjoget..kos terkinja2..siap ckp..takder kos lain ker..adusss..kutuk kos aku dapat erk..korang yang kutuk tu tak tau..bertapa bahagianya aku dpat kos ni..dari kos ini lah aku belajar jadi orng yang lebih baik..kos ni jugak lah bagi aku sumber inspirasi..kos ni jugak lah ajar aku buat duit..kos ni jugak lah wat aku konpident…sikit lagi tambah..kos ni jugak la yang leh aku fofular..hahaha!
tu mukadimah..rentetan daripada kos ini..minat terpendam aku dah berjaya aku lunaskan..aku dah pun pernah meraisai jadi wartawan..hari-hari yang aku lalui dengan seibu harapan agar aku cepat dapat kerja..
kerja aku kini..sebagai juru foto kt umah orang kawen..lau bunyi class ckit frelance photografer.. bagaimana timbul idea ini adalah motivasi daripada subjek cinefoto yang aku pelajari semasa semesta 3 daripada Prof Rushdi Kubon dan En.Aidi Rahim..aku banyak belajar dari mereka berdua..dan juga sering menjadikan karya mereka sebagai contoh..pada masa yang sama aku menyimpan cita-cita mahu jadi seperti mereka..
baru-baru ni..aku dapat job ambik gambar kawen..kat Kelantan..pasangan ni sporting walaupun malu2 biase la baru kawin..pengantin perempuan ni baya aku..aku dah layak kawin ker..ilmu tak cukup lagi..ni la aksi2 pengantin yang aku suke..

for more photos please log on http://www.flickr.com/yasminlind/photos

walaupun masih banyak kelemahan dan ketandusan idea.. so far i happy coz all of my customer like it..ok la untuk budget photography

Leave a Reply

