Mengimbau Dairi 2009

sudah beberapa hari..kita sudah meninggalkan tahun 2009, pelbagai suka duka 2009 telah dilalui..ada yang pahit, ada yang manis.. aku masih ingat awal tahu..aku di dalam delima,, untuk menyiapakan tesis dan pada masa yang sama kerja2 post produksi warung kita musim pertama yang menjadi pembakar semangatku hingga hari ini untuk terus berada di dalam bidang penyiaran. satu per satu pkara lagi..adalah tumpuan kepada semesta akhir pengajian ijazah sarjana muda yang merupakan segalanya pada aku. sejak dari kes itu, buat aku sentiasa fikir mana yang lebih penting sebelum keputusan dibuat. kemudian aku mula stress dengan tugasan pelajaran bertulis dan amali. kedua-dua penting dan berat tanggungjawabnya. sejak itu juga aku sangat jarang menjejak kaki ke ofis lame tempat aku keja. malas nak bertentangan mata dan berbicara dengan org koya best ni. daripada hati ku sakit  baik ku diam demi melupakan kisah memeritkan hati ni, aku menyibukkan diri dan akau semakin seronok dgn kesibukkan ku.kepadatan jadual shoting, class, shooting, class, dating, meeting dan eating. teranggil aku untuk melawat rakan yang lain. they so nice.

habis satu musim stress dan kepadatan masa..masuk musim baru..dunia baru,,satu subjek jer aku blaja..iaitu kjian ilmiah. aku byk habis masa ulang alik kelantan – shah alam- kl. musim ni stress yang amat..walaupun 1 subjek. namun sangat sembat ntuk aku bergerak aktif menonton wayang bersama kawan cocok ku..sahabat aku..dan yang paling best.dan yang paling aku suke. aku masuk ke dunia sukan motor secara serius..sungguh serius..bila kewangan aku dah stabil akan ku suntingkan ZX2r sebagai pengaran jantung hatiku.

.. shhhh!

aku juga bersahabat baik dengan DSLR,dah banyak tempat aku pergi yang pasti semuanya mempunyai cabaran dan cerita tersendiri janji nawaitu kita benar..insyallah di permudahkan… sesungguhnya tahun 2009 ada pahit manisnya yang indah pada tahun ini juga aku bertemu dengan lelaki yang ku cari..yay!

Leave a Reply

